Reklama telewizyjna Prestone

Dzisiaj wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa Płynu do chłodnic Prestone pod nazwą „Kompleksowa ochrona układu chłodzenia”. Reklama telewizyjna emitowana będzie przez miesiąc czasu w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat, TVP Info, TVN Turbo, TVN 24, Polsat Sport i Polsat Sport Extra.

Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamą w prasie motoryzacyjnej (Motor, Auto Świat, Auto Świat Poradnik, Stacja Benzynowa).

Obejrzyj spot reklamowy „Kompleksowa ochrona układu chłodzenia”

Realizacją spotu oraz planowaniem mediów zajęła się agencja Vena Art.

Film jest oparty o scenariusz prezentujący schemat: powstanie problemu – zastosowanie produktu Prestone – rozwiązanie problemu – mówi Andrzej Jachim z agencji Vena Art.

W związku z faktem, że w stosunkowo krótkim czasie nagromadzono dużo ważnych informacji realizacja spotu przebiegała z dużą dbałością o szczegóły. Przygotowany shootingboard został prawie idealnie odwzorowany w zrealizowanych zdjęciach. Aby uzyskać efekt źródła związany z prestiżowym produktem Prestone zdjęcia realizowano kamerą HD, w spocie zagrali profesjonalni aktorzy wyłonieni w drodze castingu, natomiast do zobrazowania zasad działania produktu wykorzystano animacje 3D, które w sposób realistyczny pokazały wnętrze chłodnicy.

Przy realizacji wykorzystano również efekty specjalne (FX) aby lepiej zilustrować problem awarii samochodu. Całości dopełniły specjalnie skomponowana do spotu muzyka i bogata warstwa dźwiękowa wraz z lektorem. Przy produkcji pracowało blisko 20 osób. Plan zdjęciowy zrealizowano w ciągu dwóch dni w Lublinie i okolicach.

Newsletter